Friday, August 24, 2012

Cerita lawak

buat first time saya dengar saya tertanya-tanya "ehh? apa tu? tak layan la aku". haa.. nak dijadikan cerita, masa bersahur 3 minggu lepas, temporary roommate saya pasang cerita Karoot Komedia masa tengah makan, then saya layanlah sekali. sekali kene part kelakar, huh, saya pun gelak terbahak-bahak.

"Kamisah Ko Tak, tak kan tak kenal pun dulu pernah booking"
"Anik ye? yang tak bayar booking tu kan?"

memang part ni la yang paling saya suka sekali. saya suka replay part ni banyak kali. bila ada cerita yang boleh buat kita tergelak macam ni memang happening. ada satu cerita yang buat orang sekarang sentiasa menantikan kedatangannya setiap minggu. boleh dikatakan cerita ni memang buat org ketagih la tengok cerita ni. tajuk cerita dia Running Man, secara jujurnya saya tak tengok cerita ni, sebab saya tak faham langsung dengan cerita dia, kejar sana, kejar sini boleh buat orang gelak terbahak-bahak. kalau orang pasang saya tengok juga la. by the way Karoot Komedia memang terbaik kalau ada Johan Raja Lawak sebab dia betul-betul menghayati watak yang dibawanya.

sedutan Karoot Komedia yang kelakar

No comments:

Post a Comment