Friday, August 24, 2012

Saya bukan orang baru


Salam buat blogger yg tengah blogwalking.

Indah malam berlangitkan bintang,
melihat pantulan bulan di perigi,
kepada reader dialu alukan datang,
jangan baca je follow la sekali.

Haa.. saya pun boleh berpantun. Seperti tajuk post di atas, saya bukan lah newbie ataupun expert, saya cuma blogger yang biasa-biasa saja. Bukan lah blogger yang terkenal seperti blogger-blogger yg top. p/s: saya pun tak kenal blogger-blogger yang top sebab bukan selalu ber-blog.

Ini adalah blog yang ke-dua saya, yang sebelum ni hanya tutorials dan lain. Belum terlambat kan? Selamat hari raya Aidilfitri. Semoga semua gembira meraikan hari raya dengan keluarga dan ingat bukan semua bersama keluarga ketika hari raya dan ada juga yang tak berkeluarga. 

Salam Aidilfitri
Salam Sejahtera
;)

No comments:

Post a Comment