Monday, September 24, 2012

Peperiksaan Akhir Semester



FINAL EXAM!!!

Exam dah menghampiri. Soalan yg ingin aku tujukan pada diri aku.. "dh prepare ke belum??". separuh prepare, separuh lagi taktau bila nak prepare. haha. aku berkata pada diri aku lagi.. "oh, tenang lah kau, keluar result mula la nak menyesal". of course la kalau keluar result yg teruk rasa menyesal, tapi kenapa tak pernah pun aku nak rasa takut. tu la masalah sekarang ni. 

tapi aku kali ni aku ingin cuba yang terbaik. tapi perlu sedikit masa yang lapang je. masa akhir2 ni plak banyak benda. aku nak rileks, buat kerja, kalau tak boleh buat, jumpa lecturer buat consultation. Nasib la paper mula 9hb 10 2012. kalau tak.. terkapai, kapai aku kelemasan..

somebody, help me change my attitude..



No comments:

Post a Comment